(Ne)comunicarea prin email cu firmele

Nu s-a întâmplat să trimiteţi mail către diverse firme şi să nu primiţi răspuns?  Eu unul am păţit asta, chiar de multe ori. Am trimis mail către adrese de contact promovate pe site şi mi-a venit răspuns că adresa nu este valabilă.

Aşa am trimis ieri mail către un magazin de bricolaj al cărui nume începe cu H, să cer anumite detalii. Mi-e mai uşor prin mail, nu trebuie să traversez jumătate de oraş până la ei şi nici să aştept coada la biroul de informaţii.
În acelaşi fel am trimis mail către un renumit cinematograf din Timişoara, în urmă cu 2-3 luni de zile şi n-am primit răspuns nici măcar în ziua de azi.

Oare le este greu să redirectioneze mailurile către X persoane? Adresa aceea de mail a fost alocată cuiva sau atârnă zeci de mailuri necitite? Suntem în secolul XXI, era vitezei, o perioadă în care distanţele sunt mai scurte şi oraşele mai aglomerate. Nu e normal ca pentru orice banalitate sau poate o întrebare de 5 secunde să fac 30 min până la comerciant.

Poate că întrebaţi de ce nu folosesc telefonul. Evit contactul telefonic pentru că în 95% din cazuri sunt nişte babe nef***te. Dacă ai neşansa să le deranjezi de la cafeluţă sau de la vreo bârfă cu colega de birou iţi fac şi câteva urări de bine.

Când ne vom putea bucura şi noi de ceea ce înseamnă Internet-ul?

1 Comment

  1. Incepe cu H si se termina cu ornbach. 😀

    Problema e ca sunt firme care au treaba cu internetul si nu raspund la mailuri. Campioni la aceasta categorie sunt stimabilii de la RDS.

Leave a Reply to Darius Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.