Românul trebuie să negocieze

Atunci când cumpărăm ceva din magazin, preţul este fix (uneori). Dar când tranzacţia se desfăşoară pe Internet, preţurile sunt “reglabile” (în jos).

S-a întâmplat de nenumărate ori, având la vânzare un produs… clientul să renunţe la tranzacţie pentru că “nu i-am lăsat 5 lei”. De astfel de clienţi nu am nevoie, în special atunci când produsul scos la vânzare de mine este cu minim 20 de lei mai jos decât preţul altor articole identice. Indiferent dacă preţul este de 15 lei sau 150 de lei, românul trebuie să negocieze câtuşi de puțin la preţ.

Nu este un lucru rău să negociezi, este chiar foarte bine; este un lucru rău să cumperi un produs de 150 de lei doar pentru că vânzătorul ți-a lăsat 10 lei din preţ, în favoarea altui produs de 120 de lei pentru că aici n-ai reuşit să ciupeşti nimic.

Marketing se numeşte și din pacate, încă cumpărăm cantitate nu calitate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *