Am un HTC Desire HD cumparat de la un Orange Shop candva in luna Mai 2011. In August 2012 am trimis telefonul in service pentru o defectiune la butonul de “Volum -“. A fost reparat, in aproximativ 14 zile a ajuns telefonul inapoi la mine, nu pentru ca m-a sunat cineva ci pentru ca am mers eu sa intreb de el. Pana aici totul e oarecum ok.
Astazi, 9 Noiembrie, am mers cu telefonul la aceeasi reprezentanta de unde am cumparat telefonul care intre timp a devenit Care Center, pentru a-l trimite in service. De data asta nu functioneaza butonul de “Volum +”. Dupa o asteptare de 5-10 minute, timp in care omuletu’ de la service si-a baut cafeaua in fata magazinului si dupa o discutie indelungata s-a ajuns la concluzia ca telefonul meu nu va fi reparat pe garantie deoarece prezinta 1 urma de lovitura si garantia va fi anulata, deci vom repara telefonul pe asigurare.
DAR! si aici incepe distractia, pentru a face asta trebuie sa platesc restul lunilor ramase din asigurare si sa achit taxa de fransiza. Discutia a continuat asa:
Eu: Pentru un buton de volum ???
El: Da, astea sunt clauzele contractuale, va rog sa cititi asigurarea.
Eu: Bun, si atunci nu mai bine-l duc la un service de colt de bloc ?
El: Ba da, dar va fi o interventie neautorizata si…
Eu: Si ce? Oricum ziceati ca pierd garantia, nu?!
El: Faceti ce vreti dumneavoastra, nu pot sa va spun eu ce sa faceti pentru ca sunteti destul de mare.
Moment in care mie mi s-au ingramadit pe limba vreo 20 de cuvinte “de drag” si totodata calculam inaltimea pultului din fata mea.
Parol! Greseala e a mea, n-am belit ochii cand am citit teancul de foi din asigurare si-am platit 3.72 Eur luna de luna aproape degeaba.
Update: Am primit raspuns la o sesizare trimisa catre Orange prin care mi se confirma ca aceste clauze de asigurare sunt stabilite de catre compania asiguratoare, nu de catre Orange. Varianta ramasa este sa fac o contraexpertiza la un alt service autorizat.
Am avut un coleg care a avut un SII la orange cu asigurare (a spart display-ul). Dupa ce a stat 2 saptamani fara el a primit acelasi telefon cu display scimbat dar la care au uitat sa ii dea jos folia de protectie din spate. Acesta a ramas prinsa (aprox 3mm ) in afara display-ului fluturand in aer. Halal asigurare….
Varianta cea mai buna este, fara asigurare, cel putin la Orange. Atitudinea de rahat a serviceman-ului a fost punctul culminant in cazul meu.