În ultimii 2-3 ani am făcut numeroase comenzi de pe diverse siteuri internaționale. Am comandat produse electronice, accesorii pentru biciclete, haine, ceaiuri, etc. Am observat că în general comenzile din Europa ajung în aproximativ 5 zile lucrătoare iar cele din China și SUA în 15-20 de zile lucrătoare.
Noutatea este că în ultimele 6 luni, nu am reușit să ridic aproape niciun colet care-a venit din afară Europei. Motivul? Poștașul care răspunde de zona unde locuiesc eu cred că “omite” să livreze confirmările de primire. Să nu mai zic de faptul că majoritatea plicurilor cu extrasele mele de cont sunt aruncate în holul blocului, accesibile oricui.
Un colet trimis din Germania (~ 100 ron) care trebuia să ajungă la mine, s-a pierdut; alt colet trimis din SUA (~ 80 ron), aceeași soartă. Uite așa aștept acum al 3-lea colet, din China, care întârzie să apară. Cine mă despăgubește pentru astea? Vă zic eu, nimeni!
Astăzi am sunat pentru a N-a oară la Oficiul Poștal 2 Timișoara, pentru a cere detalii despre coletele mele. Răspunsul a fost foarte scurt și la obiect:
“Fără tracking number și confirmare de primire nu vă putem ajuta. Nu e vina noastră că nu v-au ajuns avizele, noi trimitem 3 avize.”
… și uite așa s-au spălat dânșii pe mâini și eu tot fără colete sunt. Am făcut o reclamație către Poșta Română, aștept și sper, să primesc un răspuns.
Voi aveți vreo soluție la problema cu coletele? Dacă ați trecut prin situații similare și ați încheiat cu brio vă rog împărtășiți experiența.
1 Comment